Podliczyłam się

Jak bardzo wpis na blogu desygnowany jest chwilą. Hmm. Nie wiedziałam, że aż tak.

I nie wiedziałam, że aż tak szybko poddam się tempu bloga.

Mówią czasem, że to rodzaj pamiętnika. O nie. Pamiętnik staroformatowy był wolniejszy.

A toto jest zachłanne i zasysające jak łyk lodowatej wody w upalany sierpień.

A ja właśnie chciałam być wolniejsza, uporządkowana, wypisywać się tu w nurcie slow, chciałoby się rzec, na kształt slow food.

A tu pierwsza myśl nieprzemyślana zapisuje się. Nieważne nawet, że jako szkic. Zapisuje się i już.

Skomentuj

