Co się wydarzyło w Madison County, czyli wersja polska w Gorzupi Dolnej.

Zabrałam Mi w miejsce, które, w godzinach pracy, mijam ostatnio bardzo często.

Od początku mnie zainteresowało, ale dopiero za 4 razem przejeżdżania obok, zjechałam z asfaltowej drogi i przeniosłam się w świat drewnianych mostów, cichej wody, brukowanych zakrętów.

Fakt, most był tylko jeden ;), ale wyobraźnia niepostrzeżenie lawirowała już wokół podróżników-fotografików, którzy objeżdżają glob i wynajdują co bardziej zachwaszczone, nadgryzione zębem, acz urokliwe mosty, nawiązują romanse ich życia i…

Ocknęłam się, stałam na tym moście, w październikowe lato, cykał spust aparatu i zdałam sobie sprawę, że nieświadomie, moje myśli stworzyły historię, która przecież już została sfilmowana, a do tego, uważam ją za kawał dobrego kina.

Na co dzień tak się nie rozmarzam, dlatego ten wpis zdziwi mnie najbardziej 🏵

🌉

Gorzupia Dolna, polecam. 

Skomentuj

