Konkurs poetycki i stare wiersze

Moja Mała Polska – konkurs poetycki

Nie ma się czym chwalić, ale sobie to tutaj odnotuję, żeby za rok być lepszą i mieć się z czym ścigać ;), że moje wiersze zostały zakwalifikowane w ogólnopolskim konkursie poetyckim pod hasłem „Moja Mała Polska” w ramach pierwszej edycji sympozjum „Krynica Poezji” organizowanego przez Krakowski oddział Stowarzyszenia Pisarzy Polskich i zostaną zaprezentowane na sympozjum Stowarzyszenia Pisarzy Polskich „Krynica Poezji” w Krynicy Zdroju w dniu 8 października 2011,

na którym mnie nie będzie 🙂

Link do listy wierszy – najwyżej (słowo powyżej zbyt intensywnie ostatnio kojarzy mi się z mailami korporacyjnymi:/)

Skomentuj

