NASTOLAT

pół głowy b2b jedna trzecia mi tu mi tu

pisać chce

być czasem lub nie

wiem którą godziną poranne są za szybkie te nocne zbyt słodkie

 

inbox pełny bak wrażeń oddaję skórą

więcej się przytulam do innych całuję

 

ugotowałam babci rosół

to najbardziej międzypokoleniowa rzecz w tym wieku jaką zrobiłam

 

mam 30 lat przełom nie przełom

więcej mi się chce czyżbym podliczyła sobie stawkę

dając na oko na płucka z 70 dych jeszcze

 

potem mogę się zalzheimerzyć

ale do tego szmat czasu zaskoczy

medycyna samą siebie

 

mózg ćwiczę najczęściej wychodząc gładko z frustracji

nie pierdolę się już tak

z dyplomacją nie dygam nie znoszę

 

pisałabym

One comment

  1. Pingback: NASTOLAT « przypisydo


Skomentuj

