Obiekt zainteresowania

Wolność. Nic ponad to.Nie oddam się. Chyba że za dobry taniec i seks, chwilowo. I dobre piwo. 🏵😸👍

Chcę być jak najbliżej siebie. Mimo konsekwencji, które zajebiście bolą. Zawsze mam nadzieję. Wierzę, że tylko jutro może decydować o moim działaniu. Nic nie ma na pewno. I nigdy nie wiadomo, co się stanie. Boję się raczej tylko siebie i fanatyków. Nie będę się poddawać wpływom infulencom i robić dobrze dla opinii. Niestety czasem nie można inaczej, bo żyję między ludźmi. Których lubię, a oni mnie. Jednak często mnie ranią, a ja ich. Taki wybór. Wolna wola. Trzeba działać i ryzykować w granicach nieufności. Mam podszyte dziecko w sobie, które bada i eksperymentuje ze światem. I ufa naturze. Myślałam, że nie jestem aż tak od niej zależna. Ale bardzo się myliłam. To ona jedyna mną steruje. I robi dobrze mi na mózg, którego nie zamienię na żaden inny, bardziej normalny w swoim tchórzostwie do wyrażania siebie i odbierania innych. Chcę się bawić do upadłego, grać różne role w swoim życiu, kochać i wybierać. Czasem dobrze, a czasem chujowo. Jestem. I minę. Ale zawsze z dobrą miną do szczerej gry.

Skomentuj

